; the sky's the limit

helgen har vart mycket mysig! Fredagen bestod av hockey med Ida, och myskväll med älskling. Nykter på en fredag, javisst! ;) pappa och dom hade deras sista match för säsongen, och GRATTIS för dom gick upp till division 3 :D   På lördagen vart det jobbelijobb, lika kul som alltid! har bara jobbat en dag den här veckan med tanke på att jag vart sjuk osv. äntligen känns det som jag är på bättringsvägen! :)  efter jobbet åkte jag hem och fixade lite sen hem till andersson för lite vin och bad i tunnan, mycket mysigt!! Jag älskar att bada!! höhö.  sen vart det joar på kvällen, träffade massa människor som jag saknat som t.ex maro, natta och sen min millan!!! ni är roliga ni!! :D  sen träffade jag självklart min K :D  gick hem redan vid halv 2 ?! tror jag, då vart det att knata hem till millan, det var vi två och grabsen! jag och säbs var bara där en kort stund vi ville inte få vänta på taxi i evigheter!  sen idag vakna lite halvbakis, men det gick över ganska snabbt så fort man fick i sig lite vatten!!  sen skjutsade säbs hem mig så nu sitter jag här och äter världens bästa mat = tortelini, färskpasta med spenat och ost! muuums!  och ska snart börja packa ner mitt rum för nu är flytten nära, väääldigt nära!!! :D  kvällen består av film och mys! PUSS




Kommentarer
Postat av: Bella

hallå? du träffade ju mig med:(

2010-03-22 @ 23:00:23
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0