In my head, you fulfill my fantasy.

har precis ätit eller aa druckit min kvällsmat eftersom att jag håller på och ska gå ner i vikt och trot eller ej men när jag nyss ställde mig på vågen så hade jag gått ner 2kg :D wiihooo. jag hatar verkligen fett så vart överlycklig nu hihi. men alltså heelt seriöst jag förstår faktiskt mig inte på vissa människor som verkligen tillåter sig själva att bli feta?! jag och madde har diskuterat det massor och vi fattar verkligen inte... jag kommer iaf aldrig tillåta mig själv att bli fet, okej jag kanske inte är världens smalaste men är inte fet heller. väger inte över 50 iaf och när jag gör det grinar jag fan hahaha.  så nu ska jag sätta mitt mål högt ner till 40kg ska jag igen! så nu jävlar är det krig!  nej nu ska jag ta en cigg för att sedan gå vidare till tuhkanen's! Pusss




Kommentarer
Postat av: jenniefferbratt

tack för den ;)

2010-06-11 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0