'everything you do makes me want you more

ligger nu i sängen och har så tråkigt så tråkigt! har kollat bröllopet och fotboll typ hela dagen! känner mig ganska degig! men förhoppningsvis är man frisk imorn jag bara hoppas!!!  fast mest utav allt så vill jag att nästa vecka ska börja, den kommer bli great!!

måndag: träffa natta + soooola massor!!
tisdag: jobba + rida ut med emma
onsdag: jobba + kolla fotboll
torsdag: packa för på kvällen drar jag, micke, ahmed och madde till gbg! :D
fredag: shoppa och fest i gbg
lördag:fest i gbg
söndag: hemgång seeeegdag!

bara längtar tills nästa vecka och frisk måste jag vara!!!!

nu ska jag kila ut och röka sen ska jag ner och sola (:

pyss pyss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0