back on track

helgen har varit fullspäckad med alkohol, fotboll och massa mys! den har alltså varit kanon!!  i fredags satsa jag på lite vin och igår var det all in med absolut päron som jag köpt! den är asgod med sprite och lime, det bästa!!  igår kollade jag även micael's match med madde, emil och maria! micael var klart bäst på plan han gjorde mycket bra ifrån sig med fina inlägg men inte en jävel som kunde sparka in boll jäveln så torsk med 1-0! sen iaf burna vi hem för att kolla när min lionel messi spela! ♥ kollade så mycket jag kunde för var även tvungen att städa för att vi skulle ha folk här på kvällen. så efter argentina matchen kom madde och emil med kina mat :D muums. sen började drickandet (Y)  vi spela massa kort och kolla fotboll och snacka massa sit, som vanligt ;)  mamma och hennes kompis var även med så det var najs (Y)  blir nog dessutom utlandsresa med mamma, charlotte, emil, madde, micael och mig :D asbraaaa!! så vill gärna ha augusti ;D  sen iaf vid 2 drog madde och emil sen kom min mamma hem rullandes typ vid halv 3, dyyyng så jag har tagit hand om henne hela morgonen och inatt! tur att jag är världens bästa dotter! :) hihi.  snart ska jag ut med harry sen sola om det går på balkongen (Y) så tjingeling!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0