I'll keep loving you forever because I swore I would - you know my word is good

gårdagen bestod av film och film! såg den sjukaste ever hahah jossan och jag dooog!! så det vart mys igår på eftermiddagen med mickan och jossan! :)  sen när jag kom hem tog jag det bara lugnt som jag även ska göra idag har jag bestämt! :)  ligger just nu och laddar ner lite album - muche bra!  sen ikväll ska jag till stallet och rida lite det är bra träning det! sen imorn är det fredag och vad händer imorn? ;O  jag vill gärna på joar för imorn är det hiphop and RnB heeela kvällen!!!!  men vem ska ut det är ju frågan?! hehe   men det löser sig alltid!   nej nu ska jag äta en kötbulle macka som jag fick av ahmed igår:D  PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0