I can't help it

Helgen har vart kanon, var uppe hela fredagen sov mellan 06.30-09.00 sedan 12.00-14.00 heelt underbart! kamilla hon jobba öppning i lördags så därför vi la oss så sent! haha.  lördagen då vart det fest hos kamilla, det vart typ 25pers i hennes lilla etta!! men dom flesta gick ganska tidigt! Kamilla var dålig men hon kom typ igång sen ;) så jag och amanda vi gjorde våran egen fest ;) haha fast det var en nykter helg för min del! :)  så somna 06.45 haha naaajs. sen vakna jag vid 12.00 skönt :) sen har jag och Millan städa och fixat hela dagen även tryckt i oss en halv pizza var mummaaa :) Och snart har man även tryckt i sig 1.5 liter cola på en timma?! haha. nej nu ska jag och Millan vara hund vakt åt sushi och astrid :) PUSSS


Lördagen; Mandy, Bell, Jag och Millan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0