EVEN IF YOU ARE A MILLION MILES AWAY I COULD STILL FEEL YOU IN MY BED

Idag vart det en chill dag, gick upp lagom tid. sedan promenerade jag och micael och vi slutade upp vid meddo! jag solade en stund sen gick vi upp på wendy's och hängde där ett tag ;)  sen gick vi hem, bada och sedan åkte vi hem till mig! :)  jag har städat mitt rum så rent så rent även tagit ut julen! ;D  sen käkade vi lite kollade på american pie :)  sen har vi kollat igenom min blogg från 2008 och fyfaan vad jag har garvat, vissa gånger lät jag som om jag vore 12 hahaha. kul var det iaf ;)  och nu ska jag hoppa ner i sängen strax för imorn är det en lång dag - det gillar jag! Så godnatt fuckers! ♥   Och sen ett stort grattis till Maro den jäveln som fyller 20år idag! :D GRATTISSSSSSSS!!!!!



haha tur att man alltid bjuder på sig själv ;)
haha jag dör!

 

 


Kommentarer
Postat av: Maro

Tack så mycket Alexandra :) <3

2010-01-14 @ 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0