det kan alltid vara bättre

idag vart det jobb med molli, var inte mycke folk som var ute och rörde på sig idag så vi stängde lite tidigare. sedan gick vi ner på åhlens och kolla lite, jag köpte en badbomb :D hö-hö. sen drog vi ner till i-huset för att kolla DM. riktigt kul att kolla handboll! (Y)  fick dock inte se natta spela som var själva grejen :/ men men. vi skratta och hade det kul ändå :D min humor var på topp idag ;) hähähä. sen på kvällen har jag bara kollat smallville och suttit lite här. boooring!! snart tänkte jag kila iväg till jen :)  ska även lägga upp lite nyårs bilder som jag äntligen fått! :) PYSSAR



Molle med sin bästa sida :)

Bröderna ;D

Me and madduu

tooooooooot min håriga arab!

gör till mig

Mitt rätta jag :)

naaajs pic



Kommentarer
Postat av: 2two

Du är hemsk.. varför lägger du upp bilder där jag är helt hög?!

2010-01-16 @ 00:51:14
URL: http://kassim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0