All I’ve got is nothing without you, you, you

Kvällen igår vart skoj! trodde det skulle vara min "tur" dag! började med mat på vita sen vidare till nats där vi sjöng singstar osv. brownies mot blondies - kändes skumt jag var med brownies :S ej van än!! haha. dom flesta drig in på joar innan 11 men jag, jenny, maro och natta vi gick vid halv 1 typ?! :P  där inne dansa vi och hade skoj!! en brud var bara heeelt vrickad men jag och maro hämta peter ;) tufft! hah nej men iaf så hon fick inte vara kvar längre, fast hon sprang typ ut själv :P  sen heeeelt plötsligt så började jag spy?! jag som var en av dom nyktraste?!  men jag tål ju inte vin det är jag fan hundra på nu!!  så det vart hemgång och deck!  sen idag vart det jobb och det var tungt, hela min kropp var död!!! usch och fy! så nu ligger jag i sängen och bara tar hand om mig själv, hoppas det är bra imorn men det vet man ju aldrig... nej nu ska jag kolla oth! CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0