; to fat, to furious

Igår så vart dte lite ändringar så jag jobade mellan 11-18 det var as-kul på jobbet igår!! hahaha. jag kan säga såhär att philip skämde ut mig totalt så jag dog igår tror jag!? :O hahah. men men.  efter jobbet tog jag bussen upp till daddy på vulcan för att vara barnvakt! sebbe och coffe kom förbi en snabbis så vi spela lite chicago och jag vann såklart ;) hahaha.  sen på kvällen kolla jag film med systrarna och snacka lite skit med madde, asnajs! vi är sjuka i huvet! haha. sen vid 12 gick jag själv i kylan till golfanan för att möta daddy och fyfan vad kallt det var!! :O usch, man såg inget heller så dimmigt!  sen slockna jag fint i madde's sängen när jag kom hem! 

Idag blir det jobb 12-16 I guess sen ska jag hem till pappa för att äta med mina systrar för pappa har borta match idag. sen ska jag nog på hem till Ida på inflyttningsfest måste bara fixa så jag kan komma hem och hämta kläder osv.  men jag hoppas på en kanon kväll iaf!!  är så suuguen på vin, känns som en evighet sist ;) hahaha. nej nu ska jag sminka mig för att gå till jobbet!! PUSSS


Man är ju tung i branschen!!! hahah


Kommentarer
Postat av: Natta

blire utgång? Isf ses vi ute;P

2010-02-27 @ 14:17:43
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0