you make me feel like I'm the only girl in the world

har haft den bästa helgen på länge!!!!   Dan innan jul vart det middag hos joachim's mormor och morfar. god mat, och paketöppning! dom är hur gulliga som helst! fick saker till lägenheten och sen lite små saker som jag alltid behöver!! :)  gick hem vid halv 9 för att hämta ut våran nya boxer och sedan för att traska hem till mamma för lite julskinka, muums!!  somna sedan sent på natten.  på julafton vakna jag upp med älskling som alltid är bäst. vi bytte våra paket, och jag fick det bästa utav han! en DKNY silver klocka och ett guldhalsband som det står "joachim" på, finast! sen så vid 12 drog joachim och jag hoppa in i duschen! farmor hämta mig vid halv 3 och vi åkte upp till pappa för att kolla kalle och äta julmat, bästa!  fick en massa paket som bla. saker till lägenheten, massa pengar parfymer osv. hur glad som helst!  sen vid 7 drog jag till moster där mamma och den sidan av släkten var. öppnade mer paket och det var ännu mera bra saker till lägenheten, mer pengar och parfymer osv. och ja om ni inte visste det så samlar jag på parfymer, är uppe i 49st nu ;) haha, vilken nörd man är!  hos moster var det full rulle hela kväll så jag och harry drog hem vid halv 2! sen kröp vi ner i sängen med älskling! och harry var pain till max.. han tog upp hela sängen hela natten, tråkigt sömnig man var dagen efter haha.
Bilder från julafton!

Jag och min yngsta prinsessa!
Chippen med hans julklapp!

Julklappsutdelning!
Jag


Mys med harry på julnatten!



Juldagen!
Den var kanoon!  fixade hemma och sedan fixade jag mig själv. gick hem till jasmine vid 7 typ?! seg som jag är haha. där vart det huuur mycke folk som helst, mest randoms, dom enda jag kände bra var jasmine och anjana. kom dit nykter men kom snabbt igång!  vi gick därifrån typ 10 eftersom vi visste att det var 18 hela kvällen, men det var ändå tur att vi gick så tidigt för fy vad mycke folk det var, bästa kvällen på joar!  jag och anjana dansa galet och tur nog fick jag inte ont i mina fötter förän vid halv 3. men iaf, vi beställde shotkannor och bara hade en helt galen kväll, awesome!  dock när vi skulle hem så hade nån jävel som jobba i garderoben gett ut min jacka till nån annan?!?!?!  så vart av med min bästa jacka :( buuuhuu... men ska ringa joar imorn och kolla om min kommit in!  som tur att det tar 1 min att gå hem iaf, hehe. gick hem och klädde på mig varmt sen gick jag och angie till papillion, vi gav upp torggrillen med tanke på att kön var 1000meter lång.. haha. sen gick vi hem till värmen och käka, och fy angie var bäst full hahaha. HABB!  hon tog sedan taxi hem och vid 5? kanske jag somna och sov till 4 dagen efter :)  bääästa!!!!
Idag var jag och älskling i kista, han shoppa massor och jag inget, kolla efter skor men hitta nada!!  men vi köpte dock en ny vattenpipa som var ett bra köp, så ikväll ha vi rökt och kollat fotboll+film :)     och nu ska jag röka sen slagga för imorn ska jag nog träffa angie och käka sushi, muuums!! varse här fick ni en hel bok! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0