you light up the dark

har vart en riktigt mysig dag! har kollat massa the hills/ trey songz/ kenza tyra show sen vart ute i några timmar sammanlagt med harry! vi har rullat i snön sprungit runt och haft det så mysigt hähä. han var dock så fuul i sitt täcke men det gjorde bara det mer roligt för mig ;)  sen efter sista långisen när jag kom in som en isbjörn så la vi oss i sängen! efter ett tag kom joachim hem och vi kolla på film, och den var fan asbra! jag bara älskar komedier!!  sen så traska vi hem och åt god mat och kolla efterlyst! och nu sitter jag här och ska sova alldeles strax ska bara ta en natt cigg först! :)  imorn är det en lång dag.... natti!

miss it so much!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0