"what the fuck's wrong with them"

åhååå idag är det den enda 13:e jag gillar! jag älskar lucia och har alltid gjort. även fast jag nu inte gått ett lucia tåg på 3 år så kan jag alla 15 låtarna fortfarande, lite nördig jaaagvet men jag älskar ju att sjunga satt!  men iaf, har blivit crazy igen så har inte gått och lagt mig än. har alltid en period på vintern då jag ej kan sova eller äta ordentligt så japp nu var den kommen!!  idag ska jag gå prommis med harry (igen) sen sola sen ska jag och älskling hämta det sista med flytten hemma hos mami. vid 9 ikväll ska jag väl typ decka och dö ;)  trött chey då.  tänkte hoppa in i duschen nu lägga hårinpackning, ansiktsmask och sen fortsätta kolla the hills innan dagen börjar ordentligt! :) Puss


lucia kandidat 2007, kom dock bara tvåa men vad gör de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0