I will always be there for you

puuuh vilken vecka det har varit!  är helt slut på alla sätt, flytten tar ju nästan kål på en! men det kommer bli så fint så fint när allt är klart!! :D  för övrigt så trivs jag sjukt bra i det nya placet, så skönt med hiss, diskmaskin, ny säng, jacuzzi och större ytor! så här ska jag stanna i flera år ;)  idag har/är älskling på julbord med jobbet så jag har mest tagit det lugnt och börjat andas igen, vart skönt med några timmars ledighet! ska snart kolla ett avsnitt the hills och sedan plocka ur diskmaskinen sen ska jag sova för imorn börjars allt igen!! :)  jaa det var väl allt i en förkortning ;) Puss


jag känner mig så jävla lam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0