DEN ENDA PERSONEN SOM DU KAN RÄKNA MED NÄR DAGEN NÅR SITT SLUT ÄR DIG SJÄLV. SÅ ÄLSKA ANDRA, MEN DIG SJÄLV SÅ MYCKET MER.

flytten är klar så nu håller vi (eller aah grabbarna bara ;)) på att bygga ihop allt nytt! sov som en gud inatt i mina nya säng hihi.  nu bara vill jag att allt ska bli klart fort fort!!   vill se hur allt bli i helhet men det blir nog bäst tror ja! :)  hihi. invigde även jacuzzin igår det var jätte varmt och skönt sen var det tydligen en massa lampor i badet med olika färger som skifta och musik som var i kopplat asnajs :D  så nu är jag en glad tjej, kan inte bli bättre hihi. nej nu ska jag ta en cigg och kanske hjälpa grabbarna ;)  bilder på place't kommer sen! ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0