Be yourself. There is something that you can do better than any other.

jag är en riktig gnällfia som vart sängliggande i typ 2dagar. är sjuk så det bara snurrar i bollen, som tur är så är det äntligen på bättringsvägen efter ha ätit min första måltid på 2 dagar! :)  kollade på en jätte mysig film idag som madde tipsa om, dumma mig hette den! askul och mysig var den hehe. har även kollat this christmas som jag kollat nu i 3 år i rad. bästa julfilmen!!  strax ska jag mysa ner mig i soffan med älskling och somna till filip och fredrik!  imorn ska jag upp vid 10 för att fixa mig för att sedan träffa nathalie för att köpa dom sista klapparna!!  nu ska jag kila! Puss


Bästa Madde!! ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Ååhh :) <3



Jag är sjuk!!!! Ska ligga hemma och kurera mig så in i helvete, inte lämna boet!!

2010-12-22 @ 13:37:01
URL: http://tuhkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0