you give me strenght

Det vart ingen film kväll igår alla var så trötta även jag! men millan kom över en stund så vi satt och snacka lite skit, mycket trevligt! vid 12 tog jag en natt prommis med julia även! :)  tiger åt en gammal fågel blää :S  sen kolla jag lite gossip hihi. imorse var det uppstigning halv 9 för tiger ska ha mat och en prommis. sen myste vi i soffan när vi kom hem, han är så himla go! :) så idag gick vi till drömparken för att mysa på en filt, men han tugga mest med sitt ben och jag läste min nya bok ; Jenna Jameson-att älska som en porrstjärna! mycket bra bok men lite hemsk :/  sen har jag städat, köpt mobil med julia, klippt henne och ätit nudlar muums! snart ska vi ta en kvällsprommis!! imorgon är det tjejmys hos mig, eller fest ;) haha. jag ska vara nykter för det är inte kul att gå upp tidigt med baksmälla! BELIEVE ME!  nej nu plinga julia så nu ska vi ut med tiger! hihi. TJING

Julia och Tiger! (:


Sötnosen ♥


En tupplur på Wendys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0