Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for

Gårdagen var trevlig! först dega hela dagen jag och joachim kollade "kick ass"  den var bättre än vad jag trodde! så man fick garva av sig lite! ;)  sen igår så hade jag stallet så jag jobbade lite på markarbetet med lucky så nu har jag träningsvärk på rumpan hahah. bra träning det där ;b  sen så åkte jag och joachim till pappa för att grilla osv. det var mycket gott!! :)  pappa och hjärtat dom höll tempo, törstiga pojkar ;) haha. så jag var väl hemma vid halv 2 typ nått sånt! slockna i soffan för hade värsta huvudvärken!! :(  idag ska jag snart träffa mamma sen vet jag inte hur kvällen ser ut! :)  nu ska jag röka så PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0