throw dirt on me and grow a wildflower

Idag gick jag upp vid halv 9 för att möta frida på stan för att äta frukost och bara snacka skit! det var så himla länge sen!  det var mycket trevligt! var hemma igen vid halv 12 ungefär, fixade mig lite typ inget alls för klockan halv 1 skulle pappa hämta mig för vi skulle ut i skogen med farmor och plocka svamp. så idag har jag vart lite skogsmulle! hähä. sen har jag vart hos farmor och bara umgåtts med henne, det händer ju inte så ofta tyvärr...  sen åkte jag te mamma och hämta lite nytt smink och lite kläder som jag fått sen hem till bombnedslaget som joachim gjort.. suck! haha. städade lite sen kollade jag en film jag hitta hemma, "the last kiss". den var väl sådär bra, dög iaf ;)  sen har jag provat mitt nya smink, fixat med naglarna eftersom jag blivit nörd när det gäller dom! haha. sen nu sitter jag här och väntar på segot toto som ska ringa, snabb kille!  aja nu ska jag ta en cigg CIAO


Mina fina naglar!! ;)



Kommentarer
Postat av: idus (:

Sluta skryt om dina naglar! :'( haha!

2010-08-31 @ 10:24:35
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi det går ju ej att låta bli! haha, jag är sååå mobbad :'D

2010-08-31 @ 13:36:51
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: idus (:

haha jag är bara avumndsjuK! Men duuu, du får liksom svara i min blogg, håller inte koll här om du svarar liksom Skrollan! :)

2010-08-31 @ 23:31:32
URL: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0