believe me when I say it

Var länge sen jag bloggade men det har inte hänt så mycket på senaste!! har mest chillat och tagit det lugnt druckit lite osv!  var även på fotografering i fredag med mamma, anette, kim och andrea! det var jävligt kul faktiskt! :) lite pinsamt att stå och posa framför en kille som var typ 23?!  men det gick vägen ändå ;)  så jag var i västerås hela fredagen! tog även en tripp dit på lördagen också!  idag har jag kollat gossip girl sen har jag städat. min syster kom även hit vid 6 så vi har snackat skit och kollat på 2 filmer som gick på tv, sex and the city och 17again vart det!  snart tänkte jag gå och sova för imorn ska jag upp tidigt och gå ut och springa hade jag tänkt. sen vid 3 ska jag fika med jossan! :) nu ska jag ta en cigg! TJING



when I have a hard time, when I feel lonley
I always think of you and it's get easier.





Kommentarer
Postat av: Pedervilde

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-02-21 @ 14:57:16
URL: http://pedervilde.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0