anything worth having, is worth fighting for

Igår vart det en lugn dag! först lunch med K mycket trevligt och gott!! sen gick vi hem till mig och hon var så snäll och hjälpte mig med ett CV, sjukt nog har jag aldrig haft nått även fast jag jobbat i några år! sen snacka vi lite skit sen gick vi ut med tiger! sen var jag helt slut så gick hem och kolla lite gossip :) är inte febrig nu längre och det känns skönt! Sen på kvällen käkade jag och joachim mat och kolla film!  idag ska jag lämna CV, träffa jossan och bara mysa i det fina vädret! sen så är det kanske sista dagen som jag har tiger! :(  menmen, what can I do! ska även tvätta idag, det är ett måste!! nej nu ska jagta en cigg sen kolla gossip sen blir det att gå ut :) PUSS

jag och K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0