'I just wanna say it, but it's to soon

har inte skrivit på länge har känt mig lite för upptagen för bloggen ;)  har jobbat ganska mycket sen så har jag mest bara glidit runt. helgen som var vart mysig lite fest och besök till sthlm! :)  mycket mysigt var det ♥  sen i veckan har jag jobbat på båda mina jobb, men nu är jag nog ledig fram tills söndag!  på valborg blir det hem till linda för grillning och lekar haha, awesome!!  blir även lite shopping för man får ju sin lön den sista ;D wiihooo.
Idag ska jag vara världens bästa tjej så jag ska diska, damsuga och tvätta och bara leka hemma fru (får se hur det går)  sen ska jag träffa maggan för att fixa naglarna och bli liite finare ;) nej dax att sätta igång nu! PUSS

Kommentarer
Postat av: emma amanda.

haha tänkte skriva e de du som e kissie eller? du skriver aldrig. :'D

2010-04-29 @ 22:27:43
URL: http://whatchasayy.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha ja visste du inte att jag var kissie ;)

2010-04-30 @ 02:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0