you are my everything

idag har jag verkligen dagen saknader, vill tillbaka till:

*Las palmas
*ölands semestrarna
*mitt norge
*bulgarien
*turkiet m. ida only
*thailand
*å sen självklart ålands små öar

jag vill verkligen tillbaka men långresorna känns ju lite onödigt att åka till igen eller thailand är jag jävligt sugen på att dra till igen men inget man åker till i en vecka det skulle jag aldrig göra isf 16dagar igen.. men aah vi ska ju ta och dra över nyår hade vi tänkt men vi kan ju inte thailand för micaels fotboll kommer i kläm isf så jaa, man kanske skulle prova på egypten?  vad vet jag:P haha men vattenpipor är ju min grej så vi får väl se;) men nått som troligen blir är kina i oktober :) shooooooopaholiiiiic

BULGARIEN 07, SUNNY BEACH

 

 

09, kohlanta och krabi

TURKIET 08, ALANYA m. Ida!

 

resten av resorna finns det inga digitala kort på, var innan den trenden ;) hahah

 

nu måste jag städa inför kvällen :) hihi

 


Kommentarer
Postat av: E

egypten e det bästa stället jag varit på. så jävla vackert :O:O fast araberna e lite klibbiga men de får man räkna med. :) så VOTE FOR EGYPT!

2009-09-12 @ 22:13:33
URL: http://lernberg.blogg.se/
Postat av: idaa

<3

2009-09-12 @ 22:18:57
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: Anonym

äääh jag ska åka med 2 killar också så araberna kanske låter oss tjejer vara ;D

2009-09-13 @ 18:27:27
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0