I decided long ago never to walk in anyone's shadow

dagen har bestått av jobb! efter jag slutat drog jag hem till natta som skulle hjälpa mig lite, mycket duktig tjej det där;) höhö.TACK NATS! sen vid halv 6 typ? så cyklade jag hem till älskling för vi skulle käka sedan kolla eis match! pippi kom och plocka upp oss vid kvart i 7 sen drog vi oss ner mot enavallen. där nere träffade vi på molle och mona så vi satt oss där medans älsk satt sig med sami. vi hade mycket roligt satt och prata på och myste som vi brukar på matcherna. mona är en riktigt skön brud alltså! hihi. matchen sluta med att alex gjorde 1-0 och så vart resultatet, bra grabbar. så då cykla jag och pippi hem och nu sitter jag här och har sjuukt ont i halsen och örat känns även som feber, lyckat!? jag som har prov plus att jag ska förbereda min redovisning imorn. grattis till mig! naaaaaaaaaaat. så nu ska jag vänta på att älskling kommer så ska vi bada och mysa som vi gör sen dricka massa te! :) kärlek på de. PUSSHEJ



du är mitt allt


Kommentarer
Postat av: micael tuhkanen

vad söt du är älskling ! Jag älskar dig ! <3

2009-09-22 @ 22:31:01
Postat av: Natta

Hihi varsegod ;)

2009-09-22 @ 22:38:06
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0