There is always a way - if you are committed.

nyhemkommen från skolan precis, hade tänkt gå ut och gå men nu när jag cykla verka det som nått hände med mitt jävla knä igen.. det bara knaka till så när jag skulle gå upp för trappan så kändes det som att nått tar emot:S skitskumt! har iofs haft problem med det sen i 8:a då jag vart tvungen att sluta med handboll för knät så jag blir ju inte förvånad men jag orkar verkligen inte med nått sånt nu...  så det blir nog ingen prommis för mig heller!  funderar på att kolla på en film jag laddat ner som heter "flickvänner från förr"  har velat se den länge så det blir nog film idag ist. :)  sen så kommer min pappa hit idag så jag måste diska buuhuu me don't like! POSS


alexandra som pagelars
08.10.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0