The way you make me feel

är hemma idag och bara städar och städar. inte kul alls! men iaf har fin nivå på mina högtalare lyssnar just nu på Michael Jackson yeeeey. KUNGEN! har även vart förbi på jobbet och fixat lite, sen haft prov. bajs kan jag ju bara säga om det!! men iaf. imorn är jag ledig wiiihoooo!! så då ska jag sola, träna och bara vara duktig! like always ;)  sen måste jag bara säga att jag längtar galet till torsdag för då åker jag till umeå :D weey. ska hälsa på släkten sen ska jag träffa min bebis toto och sen kolla på esk's match ska bli jätte mysigt kommer hem sen nån gång nästa vecka ;D höhö. nej nu back to work! POSSS POSSS



a really great friend ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0