jag har en känsla, att ikväll kommer bli en bra kväll

idag har jag jobbat mellan 11-15 skööönt. så efter jobbet bika jag hem och bara slöa en stund. skulle egentligen åkt till mamma idag på middag, men hon är sjuk:(  så det vart innebandy tittande med malou ist. hennes janne tränar juniorerna så vi kolla den matchen och dom vann:D wiiiie.... mmm aaa hållkäften naaaaaaaaat. HAHAH.. men iaf. ikväll ska jag bara ligga hemma i soffan kolla tv ha ansiktsmask och bara mysa, ska faktiskt bli skönt. bara ta hand om mig själv! hihi. nej nu ska jag nog ta en dusch :)  sen blire fussball, goo zlatan goooo!! PUSS


love you alot, but miss you moore ♥





jag och molle 2006 hihi småå tjejer!


Kommentarer
Postat av: 2two

Damn mina sötisar :D

2009-10-11 @ 21:07:52
URL: http://kassim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0