bara för att...

min mamma ringde precis och sa att hon blir en timma sen :O


Du heter: Alexandra helén louise
Låt som när du är ledsen sörjer till? det beror på men "du måste finnas" är speciell för mig.
Beroende av: cigg tyvärr.
Vem behöver du mest just nu: farfar
Vad tror folk om dig? att jag har alldeles för mycke energi :P
Stämmer det? haha jaa jag är väldigt pigg och glad som människa
Vad säger du för att imponera på någon? sällan jag gör det är oftast bara mig själv
Hur imponerar man på dig? att vara sig själv
Brukar du skratta för dig själv? haha jaa
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "jag väntar! kram MM"
Äger du några converse: jappsi
Brukar du bli för full: oftast ja, men länge sen nu
Vad har du för mobil operatör: Comviq.
Är du allergisk mot något: Paprika 
Nästa mål i ditt liv: boka den där jävla teorin och uppkörningen som bara ligger och väntar
Hur svarar du i mobilen: oftast "hoho"   haha
Vem ringde du senast? älskling
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: mami sa att hon blir sen
Har du sårat och blivit sårad? Ja.
Sov du ensam inatt: nope :D 

Brukar du komma i tid? haha njaaee ;D
När mår du bra? när jag är med bra människor
Blir du lätt kär? nej unte direkt
När blev du fotad senast: igår på joar
Hur känner du dig nu: exalterad :D
Vanligaste färg på dina kläder: haha jaa jag har ju mycke svart men sen är det ju de där med rosa också ;).
Vad saknar du: alkoholen haha skj. min säng
Hade du en bra kväll igår: den var dunder igår!
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: nej hår är min grej ;) naaat.
När brukar du oftast gå och lägga dig: oftast för sent
Är du blyg? nej inte direkt:P
Sysslar du med någon idrott: inte just nu men funderar på att börja tävla igen :).
Vill du hellre ha mail än brev: mail är ju lättare men bryr mig inte direkt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag faktiskt.
Har du spytt offentligt? haha joo tyvärr några gånger för mycke.
Vad gör du i morgon? Jobbar och sedan flytt.
Vad är det värsta du vet? falska människor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? jag är en big spender ;) haha.
Har du varit kär någon gång? Ja.
Vad längtar du till? min flytt såkläärt:D.
Har du bra vänner? Ja, mycke bra.
Vad använder du för shampoo? Gliss för slitet hår.
Vad är det finaste du fått? kärlek från vänner och familj
En speciell dag du minns: jag minns det mesta båda bra och dåliga.
Tycker du om någon just nu: Jajamän.
Om fem månader: fyller jag 20 typ:D wiiie
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: molle musen eller tooot.
Gillar du golf: Njae
Vilken tid gick du upp idag: hmm vakna vid 8 sen halv 12 typ:P
Har du sovit i din egna säng inatt: ne älsklings
Har du strumpor på dig nu: Japp
Är det okej att gråta: Varför inte ?.
När grät du senast: hmm förra helgen...
Bär du glasögon eller linser: glasögon egentligen japp där kom chocken ;).
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på om man ska göra nått eller ej.
Vill du gifta dig: ja det vill jag .
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: ganska lagom sisådär.
Är du bra på att laga mat: Jag är KUNG.
Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: ganska vig faktiskt hållt på med mycke sport en gång i tiden trot eller ej.
Är du musikalisk? sång är mitt liv ♥!
Vad dricker du helst när du är törstig: cola (y).
Vilken är din favoritglass: kulglass mycke roligare då.
Tycker du om sushi: en utav mina favorit rätter.
Vad äter du helst när du ser på film: chirre och dirre.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: nä har inte haft nå problem med mina tänder så har inget att vara rädd för
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll/natt !
Vilken ögonfärg har du: lysblåa.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: nej inte längre :D
Röker du: tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Natta

Jag saknar också alkohol:( HAHAHAHA naaat ;D

2009-10-04 @ 19:42:11
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hahaha du gör det säkert ;) hahah naaaaaaaaaaaat

2009-10-04 @ 22:54:41
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0