you took my heart to the limit.

helgen var riktigt fullspäckad. jag har målat och målat och målat. sen i fredags var ja hemma hos kamilla på partey. det var trevligt, drack äckliga drinkar gick i spöregn och tog massa kort. mycket trevligt tjejor! måste bara säga att djurgårdem är sämst dom hade bara tur som gick vidare ;)  så nästa år kan aik krossa dom igen! :D haha yeeeeeey! :D  men iaf, känns just nu som om att jag är sjuk, känner mig febrig ont i halsen osv. inte alls kul. hoppas det går över mot helgen för att vara sjuk en helg det är inte okej! nu ska jag nog snart duscha sen blir det sängen om jag inte måste måla idag förstårs! btw. har slutat röööka:D:D jag är bäst!





Kommentarer
Postat av: Natta

För det första så är Djurgården grymma!:D



Och för det andra så är du jätteduktig som slutat röka:D:D:D:D:D:D:D

2009-11-09 @ 16:28:03
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaja du får väl tycka dom e bra då ;) haha. jaa visst är jag:D men det är fan jobbigt:P rastlös heeela tiden :P

2009-11-09 @ 16:32:49
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0