You got the key to my heart

idag skulle jag gjort en massa, men det vart inget utav det, jag bara låg i sängen och dega orkade inget, så latmasken var jag idag! men iaf sen så käkade jag lunch vid 3? då satt mamma och berätta att jag var ju så lik nån i körslaget osv bla bla bla. och har sett den tjejen tusen ggr nu, och vi är fan lika! :S läskigt! vid 4 sen så åkte mamma och jag till stallet, matilda var där och skulle hjälpa mig med mitt hår, det har ju vart spikrakt där bak så hon klippte till det osv. sen vart det massa prat osv.. trevlans. sen så tog jag hand om lucky idag, det var länge sen jag red nu alltså... tur att man ridit sen man var 4 då ;) spooortnörden själv, eller aah jag var när jaghäll på med 4sporter samtidigt, haha då var man fitforfight ;) hahha vad hände? men iaf, det gick riktigt bra idag, så nu kommer jag ha träningsvärk imorgon med tanke på att min häst är inte lätt riden.. men kul var det! var hemma vid 8 halv 9 så nu har man duschat käkat och kollat paradise hotel, fyfan vad bra det är! haha, ena bruden är verkligen bränd, fast jag dog nog mer igår :P men iaf, nu ska jag kolla film osv.   ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0