you are worth it

idag var jag och micael så duktiga att vi gick lite mer än 1mil, jag är helt slut för vi hade även bra takt! känner mig duktig! hihi. iaf så vi gick hem till micael, käkade lite sen vid 6 gick vi ner på stan, han spelade lite sen drog vi ner till bion för vi hade för bokat till filmen new moon! adde gick även förbi för han hade haft träning så han kollade med oss :)  filmen var riktigt bra tycker jag! längtar efter att den tredje ska komma ut!! :D filmen var iaf 2timmar lång så vid 9 drog vi upp på stan där jag mötte natta så vi stod och prata lite om helgen osv. vi bestämde även att vi ska ses imorgon ta en runda på stan osv. treeeeevligt!! så imorn är det uppstigning klockan 8! jag ska ut ocg promenera minst 1mil till, sen ska jag sola solarium sen bada sen blir det naaats. kvällen består av att titta DH och sedan ha lite "spa" kväll för mig själv, mysigt! höhö. och nu ska jag nog ta och sova! :) Pysss



me and angiie, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0