"The first step to better times is to imagine them."

vakna imorse utav ett sms som vanligt, hatar folk som väcker mig på morgonen :P men iaf och jag känner mig helt illamående men det går typ i svackor så ena sekunden mår man bra och andra piss, sjukt knäppt!  idag ska jag iaf då ta det lugnt ifall jag är sjuk vill ju inte spy mer ute, hehe. så funderar på att åka hem och fixa mitt rum lite det är ju ganska stökigt där haha. sen kommer mormor vid 4, mycket trevligt! :)  sen när jag skulle försöka röka imorse tror ni inte att det små snöa då:D jätte mysigt, ligger några snöflingor på bordet på balkongen as mysigt! hihi men iaf ska vila mig nu sen ska jag ringa mamma för jag har även ett paket att hämta ut på posten :D höhö.




THAILAND 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0