obsession is really your'e thing

Träffade bells igår på stan en snabbis, duktiga jag kom ju då självklart försent, och jo varför? för jag somna i badkaret GRATTIS hahaha. sen gick jag och micael och käka på wendy's muuums foccacia :) sen så hoppade jag även in och jobba typ 2timmar, mycket trevligt! sen skjutsade philip hem oss sen vilade jag och sedan drog jag till Kamilla. haha vi kollade på kenny begins hahah så ruulig!! men jag har ju sämst humor också:P haha. sen efter det tog vi en liten kvällis osv. pratade och bara hade det trevligt! sen vid 2 drog jag mig hemmåt! :)

Idag ska jag åka till västerås för att inhandla lite paket sådär innan jul, även få ett par skor (A) höhö, me like! ;) sen så har jag även tid hos maggan idag hon ska fixa mina naglar wiiihooo :D  kommer bli najs ;)  för eftersom jag var duktig och spara ut mina och sedan fick damp och drog av alla så nu måste vi fixa till det!  sen hem och kolla mamis boys :D BÄSTA! nej nu har jag inge mer tid åt detta! PÖSS


Kommentarer
Postat av: Valle

Tjena, Jag hoppas det är rätt Alexandra, jag hittade dig via google. Om det är rätt alexandra så är jag den som köpte Iphone av dig, jag har glömt din låskod som du maila mig förut ;)

2009-11-26 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0