no lifer'

Visste du...

att jag vill ha - en hund
att min senaste kyss - var  myys
att jag lyssnar mest på - spotify

att jag pratar - vääälidgt mycket
att jag inte gillar - skitsnack
att min bästa vän är – underbar!
att jag avskyr när folk snackar - om sånt dom inte vet nåt om egentligen
att kärlek är - det bästa man kan få
att jag gillar att – sjunga
att jag alltid kommer att - vara en galen bryd ;)
att jag är hemligt förälskad i – zlatan ;)
att sist jag grät var - när jag ramla på fyllan :'D haha
att min mobiltelefon är –  något jag alltid har vid ming
att när jag vaknar på morgonen – försöker somna om
att innan jag går och lägger mig - tar jag en cigg
att idag har jag – städat (A)
att jag just nu tänker på - det är kallt ute haha
att i kväll ska jag – busa hihi
att i morgon kommer jag – få pengar
att jag hoppas - livet kommer gå i rätt riktning
att jag verkligen vill - ha långt hår!


Kommentarer
Postat av: Maddeeee

Hahaha, bäst ;)

"Sist jag grät var när jag ramlade på fyllan" ;)

2009-11-02 @ 16:04:57
Postat av: E

jag baxade den här av dig ;)

2009-11-02 @ 22:00:22
URL: http://lernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0