me and you, you and I

igår kom då anjana till mig, vi gick och handla lite sen kolla vi på när rihanna talade ut om chris brown. jävligt hemskt alltså... fattade inte hur han kunde göra så? man slår inte sin tjej, hur kan man sjunka så lågt? usch.... tyvärr så kommer chris alltid vara min bebis, eller tyvärr ska jag inte säga, för jag går efter hans musik inte efter hans personlighet annan sak om jag skulle vara vän med han men det är jag ju inte direkt:P ...  men iaf har ni inte sett så ska ni se. sen iaf satt vi och kolla flum klipp på youtube skratta ihjäl oss osv.. hahahah, sen vid typ 3 skjutsade vi hem henne :) jag gjorde även flätor i min nacke så vi kan fixa mitt hår idag :D hihi.. nu idag ska jag nu först kolla dh för missa det igår, sen ska jag fixa en maaassa diska osv. så har mycket att göra!  bjuder på en fin bild på mig och anjana juldagen förra året :) 



Kommentarer
Postat av: anjana

men snygg bild! haha

2009-11-18 @ 00:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0