live like there's no tomorrow

kämpigt kämpigt! det är inte lätt att sluta röka, men rökning är bara skit! det är nog det dummaste jag börjat med helt allvarligt. det kostar mycket och man luktar ju inte direkt blomma och man dör i förtid, vart finns det positiva liksom? men en sak är inte kul med det här. jag har energi som jag vet inte vad. ständigt rastlös och det sägs att man går upp utav att sluta. så nu måste jag börja träna! ska komma igång med hästen, men vill även boka upp några dagar man är ute och tar långpromenader, men det är ju ingen som vill:P hahha, alltid kul om man blir några stycken som går :)  så om nån är sugen så är det bara kommentera ;)  idag har jag vart sjuk och allt jag vill är att gå ut och springa med en cigg i munnen helst!  men jag är stolt att jag äntligen tagit klivet! :) nej nu ska jag fortsätta glo på fotbollsgalan!  ♥

Kommentarer
Postat av: Natta

När jag är frisk kan jag gå promenader med dig ;P

2009-11-09 @ 22:09:07
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi wiiiie :D jag har sällskap :D

2009-11-09 @ 23:43:15
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: madde

jag kan också joina ::)

2009-11-13 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0