don't blame me, it's all you. you let me down.

sjukling idag med, är helt slut jag fattar inte hur jag kan vara sjuk igen? var nyss det ju... jag brukar vara sjuk 2ggr om året max och det här året har jag vart det 4ggr inte kul alls.... men that's life! idag ska jag fixa med rummet osv. kommer bli så snyggt!! sen ska jag även fixa mitt hår, klippte mig igår kväll, haha som vanligt så klipper jag mig själv :P  så nu har jag en ny look ;)  haft den förr men iaf, det var länge sen nu :P hahaha. imorgon ska jag nog hem till nathalie om jag inte blir sjukare, tyvärr blir det ej utgång och ingen dricka, vill bli frisk känner jag... men vill inte direkt sitta själv en fredag :P höhö. sen på lördag fyller min farmor år så då tänkte jag åka dit :D hihi. nej nu ska jag skura golv, see yaaaa :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0