- Worth dying for

Fredagen vart kanon! en mycket full förfest, vi var typ 20pers i en 1:a men kul var det! efter jag haft beslutsångest med kläder så bytte jag om 2ggr men tillslut vart det dom jag hade först, och det var nog ganska skönt med byxor faktiskt! sen iaf vid 10typ drog vi till natta några stycken för att dricka upp det sista. sen vid kvart i 11 drog vi ner till joar. där var det jätte fint, dom hade gjort det mycket fräscht. jag drack champagne (eftersom ingen annan tyckte om) haha, sen drack jag en jätte god cider som man dock bara kan dricka en av, väääldigt söt! sen vart det en oz. efter massa dans och toalett besök så drog vi hem från joar vid kvart i 3 typ. det vart hämta väska hos natta sen stan för käk. muuums jag åt en hamburgare, tack naaaats! ;) ♥  sen så fick jag maroa natta och micael vänta i typ en timma på skjuts vi frös ihjäl! men hem kom vi iaf tillslut!

lördagen vart seg, sova sova sova. sen vid 6 vart det hockey för pappas lag hade hemma match! och självklart vann liljan med 23-1 heelt sjukt!!! det är handbolls siffror!!! fick dock lite huvudvärk för en idot stod och trumma i en halvtimma det hårdaste han kunde!!!! bläää sen mot kvällen vart det kortspel med mattias och jenno till typ halv 2 :)

och nu idag blir dett alliansen med micael eftersom adde ska spela :) lycka till! så snart ska vi gå ner dit, sen ikväll är det körkortet som gäller!!! :D byeeeee






Kommentarer
Postat av: Natta

Varsegod Alex ;P

2009-11-22 @ 19:41:22
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0