' you are the one I always dreamed of

den här veckan har vart både bra och dålig. det som vart pissigt är att dom dragit in mit studie bidrag bara för att en tjej på praktiken sagt att jag inte vart där fast jag vart de!!! :O  jag vart galen likaså min mamma, så jag ringde skolan och var ner igår och prata med min lärare osv. han kom även ut idag så nu fick han höra att jag visst var där som jag sa?! så nu ska han göra så gott han kan och fixa till det där! för övrigt så är jag helt slut i kroppen efter att ha sovi dåligt heela veckan, så sliten att jag spyr. usch! men inte alls långt kvar nu. SKÖNT! Har även fixat jobb så man har efter skolan, känns jääävligt bra kan man säga. så därför kan man ju säga att veckan vart bra ändå :)  sen så har jag mest tagit det lugnt denna vecka, solat lite, sen kolla fotboll både tv och irl. man är ju fotbollsfru nu så man är ju insatt ;) haha, nej men måste faktiskt säga att matchen igår var heelt galen och faktiskt sjukt kul att kolla på! wie och barca gick till final, precis som jag tycker ;D  sen så hoppas jag bara på att dom vinner över united eller hur toto? ;)  nej nu ska jag fortsätta plugga och vara duktig sen så blir det mys ikväll med älskling, underbart! måste bara säga att han är världens finaste och han är min ;) weey kan inte bli bättre än så!! :) PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0