everything you are is what I need in my life

Jag är heelt jävla död i kroppen, vi åkte på klassresa igår vi hade riktigt kul förutom att jag, bosse och rudolf gick vilse hade fästingar och myror på mig as äckligt.  sen på kvällen vart det god mat och alkohol trevligt trevligt sedan vart det även sanning och konsekvens var gaaanska kul att höra vad folk gjort, men det förblir klassens hemlisar ;)  sen vid 3 typ skulle vi försöka sova men det gick ej eftersom att vissa andra ville "busa" så det vart massa tjaffs men man fick ju iaf ca 1 timmes sömn. sen på morgonen vart man väckt av oscar som slog kastrull lock mot varann jippie!! sen var det bara packa och bära sig hemmåt från bryggholmen ( ön som vi vart satta på )  hahah...  idag blir det en lugn dag lite solning och mys med älskling. sen imorgon är det CL och jag hejjar på barca starkt!!  sen även mys med micael för imorgon har vi vart tsm i 4månader ♥   sen så är det inga fler skoldagar kvar, kan ej bli bättre. det ända som är kvar med klassen är:


Mösspåtagning tors.
klä skrindan på ons nästa vecka nånting sånt sen.....
STUDENTEN 2009 FREDAGEN DEN 5:e JUNI :D    weeeeeeeeeeeeeeeeeeeey





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0