dead and gone.

igår var jag först i uppsala med mamma och träffa mormor, vi käka thai och hade det trevligt! fixa en massa till min student också :) sen på kvällen var jag, älskling och mathias först och käka kina sen var vi och kolla fast and furious, jag tycker den var bra, jag gillar faktiskt sånna filmer tro det eller ej! ;)  sen gick vi hem till mathias och hämta lite filmer osv. sen hem och kolla lite film sedan slockna vi båda. idag har jag och mamma först vart i stan och shoppat lite sen åkte även jag, älskling och mami till ikea och in till västerås, jag hitta inte så mkt men jag är klart nöjd ändå! så nu ikväll ska vi över till våra grannar, monica fyller 50! så det blir nog god mat osv, trevligt! sen blire hem och fixa till mitt rum som ska renoveras, för vi kommer ju inte så snabbt framåt på den biten :P  nej nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0