- Jag älskar dig

nu har en hel till vecka gått och tiden går så jävla fort heelt galet!  den här veckan hade jag fackprov som kanske inte gick så jätte bra, försov mig osv... men men sånt som händer!  på onsdagen så vart jag bjuden av min kära vän molle mus på thai jumjum även carro var med, riktigt mysigt! :)  sen så har jag även vart på arbetsintervju vi får se hur det går med det jobbet! ;D  Onsdagen den här veckan vart heeelt galen, det var poängjakt och jag, anjana, annika, molle och pippi vart heelt insatt och vi körde jäärnet. vi tog nästan alla saker, så grymma vi var ;)  haha, vi hade hur skojj som hellst med massa alkohol i bilen och massa sjuka saker att göra, YEAH!   sen på torsdagen var man sliten, men ändå så mådde jag okej så jag och älskling tog en promenad i det fina vädret och sedan åkte vi och handla med mami, lax, gott! :)   sen på kvällen tvinga morsan ut oss igen att gå i skogen?! inte min grejj... men det var mysigt iaf så när vi sedan kom tillbaka kolla vi smallville och myste lite! hihi....   och nu har jag nyss duschat för en dag på stan med älskling, vi ska käka lunch sen så ska jag inhandla lite nytt, sen så får vi se om det blir bio ikväll! :) PUSS



Carro                     jag och party hatten     Nova våran superhjälte
hahahaha

Nitchos pimpar bilen haha




Kommentarer
Postat av: Maaaddeee

Så jävla gullig Nova va ;D

2009-05-26 @ 11:42:37
Postat av: Anonym

om hon är:D

2009-05-26 @ 12:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0