you are my everything

Nu sitter jag här i skolan även fast ja är ledig men jag har vart duktig och gjort ett prov som det gick asbra på ;) vart lite förvånad för jag plugga inte så mkt men ändå maxpoäng :D  men iaf igår så var jag hemma hos älskling, han hade träning så jag tänkte att jag då skulle plugga, men det gick så segt att jag somna med papprerna i ansiktet. sen när micke kom hem drog jag, madde, amanda och micke till donken. gött var det! sen hem och plugga eftersom jag inte hann så mkt. sen så somna vi faktiskt ganska tidigt. men nu idag så ska jag hem och plugga ännu mera, har bara 2veckor kvar i skolan sen är det bara praktik kvar som gäller! så sköööönt!!!!!! men ganska mycke press på sig nu bara, helt sjukt så mkt jag har att göra. så nu måste jag fixa pengar så jag kan gå ut i helgen jag är hur sugen som helst på det. vill ju dessutom ha mina nya skor:) men nu ska jag skriva en uppsats! PUSS




funderar även på att färga tillbaka håret blondt?

Kommentarer
Postat av: ems.

DU FÄRGAR INTE TILLBAKA TILL BLOND :O:O

2009-03-10 @ 15:48:44
URL: http://maliciouss.blogg.se/
Postat av: Anonym

men alla säger att jag ska vara de:O förutom du då:P men jag vet fan inte alltså:P

2009-03-10 @ 16:19:40
Postat av: ems.

men jag vet bäst .. HAHA skj. du e som mig. du ser äldre ut i mörkt hår!

2009-03-10 @ 21:45:40
URL: http://maliciouss.blogg.se/
Postat av: Anonym

joo jag vet jag tycker det själv:P men ändå gilla blondt till sommarn!

2009-03-11 @ 15:15:07
Postat av: V

Jag tycker du är fin i båda men de är fint att vara blond på sommaren:) Så go for it!

2009-03-12 @ 09:19:37
URL: http://veronicablomqvist.blogg.se/
Postat av: Malou

Först min katt och sen jag? Dumma dumma flicka. Jag och katten är nu djupt sårade.

2009-03-13 @ 17:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0