orkar inget.

känner mig heelt utsliten, orkar inte skolan orkar inget. mår inte alls bra heller. skulle haft en hel helg med utgångar, sthlm imorn och västerås på lördag. men inställt mår som en åsna. men ska förbi carro som fyller år en snabbis på lördag iaf! sen så måste jag dra till skolan imorn och skriva två prov orka. men livet är pissigt ibland så är det! tur att jag har mina nära och kära :)     

btw. måste bara berätta att igår så hade vi gäster hemma, mamma sa att dom skulle komma vid halv 7. så vid 6 tiden hoppa jag in i duschen och jag frös så mkt så jag stod där inne i värmen och sega mig som vanligt. sen när jag duschat klart var klockan 20över6 hör hur mkt röster som hellst, öppnar dörren sakta och där sitter då nästan heela släkten, som vanligt jag som aldrig kan vara klar i tid. så jag fick hälsa på gästerna i handuk, lyckat!   sen hade jag även fått ett brev igår utav Lotta. underbarste människan som finns. var och hälsa på henne en snabbis i lördags och undra om ett recept som jag villa ha till söndagen. men hon glömde helt bort det, så sötnosen skickade receptet på posten och hade skrivit gulligaste lappen till mig:D Jag saknar henne som fan, men ska komma upp till henne nån dag med lite fika bröd osv. :D

nej nu ska jag vila lite, ta en dusch sen kanske plugga?   PUSS



Micael, Anjana och Toto ni är bäst!


Micael Tuhkanen, jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: 2two

Klart att jag är bäst. Värt att notera har du satt mitt namn sist, du borde skämmas! :P

2009-03-07 @ 15:53:48
URL: http://kassim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0