molle mus!

Ligger nu ner bäddad i min säng har gjort det nästan hela kvällen, så jag fick lite tråkigt och kolla igenom min blogg och då såg jag att jag missat en massa kommentarer. bla. 2stycken från Malou även kallad molle mus enligt mig. och då kom jag och tänka på hur mkt jag saknar henne, var så sjukt länge sen! vi som alltid har det så jävla kul. men molle har ju varit duktig och jobbat i sälen för jäger och även giggat för basic elements och vad har man själv gjort medans hon dragit in pengar, jomenvisst jag har supit och sovit. great! nej så nu ska jag a och slänga iväg ett sms till henne! sen desutom så fyller hon 19år imorgon, så då måste jag ju säga grattis i förskott till henne, och en sak till imorn var det 2år sen kommer du ihåg molle? ;) haha kunde inte låta bli hihi... Men iaf miss and looove u!  ♥



Här är då världens finaste molle! 

Kommentarer
Postat av: V

2 år sen sen vad?:Dnyfiken

2009-03-16 @ 21:38:51
URL: http://veronicablomqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det är en hemlis mellan mig och molle:D hihi

2009-03-16 @ 22:12:17
Postat av: Maaaaalou :)

Neeej alex. Man får inte ljuga i sin blogg. Det va 3 år sen om vi tänker på samma sak :P hihiih... Ledtråd "Jannes lägenhet"?? ;)

2009-03-19 @ 12:27:12
Postat av: Anonym

jaa jag vet jag kom på det sen, tiden har gått så jäääävla fort:O

2009-03-19 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0