I love you

Sitter nu i skolan och försöker skriva en uppsatts, det går åt helvette som vanligt, vill bara ha helg igen! Imorn äre praktik ska bli kul, få se om det blir bra där! käka lunch idag med min maria, alltid lika trevligt!!  vi ska nog till västerås i helgen och shoppa, äntligen!! jag är så sugen på att bränna pengar, som jag alltid gör iofs men iaf. beställde lite saker igår från hm men det kommer inte än på ett tag. idag har jag även börjat mitt nya liv, vill inte bli smällfet, äckligt!! så nu ska jag kämpa mig ner till att väga 41 great!! se hur det går.. hoppas jag inte får laga allt för god mat på praktiken haha.



jag är så glad att jag har dig mitt hjärta,
du är det bästa jag vet och du gör mig alltid så glad.
Micael Tuhkanen, jag älskar dig.






jag och min syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0