du är bäst

Idag har jag vart jätte duktig tycker jag, har skrivit en uppsats, inte så stor men iaf känner mig nöjd! sen så har jag även gjort klart allt inför mitt nationella som jag har på fredag, skulle egentligen haft idag men hade helt glömt att det var idag trodde att jag hade imorn! men tur att uffe är bäst så jag och anjana kunde ändra :) snart så ska jag och älskling åka hem, han ska bara sluta först, man själv sluta ju för ett jävla bra tag sen.. men iaf nu ska jag kiila! Pusshej


Sen så ett stort grattis till min Annika som klara teorin igår! Du är grym! ♥

Kommentarer
Postat av: malou

Vrför fick min katt inget citat eller någon rad i din blogg? Elakt tkr jag.. Han hälsar att han känner sig djupt sårad.

2009-03-13 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0