damp

jag ligger just nu hemma i min säng, har skit tråkigt, mår inge bra och är på jätte dåligt humör. går inte min väg nu. gash. och jag är då så dum och snokar runt på internet, varför jag blir ju ändå bara irriterad! toto och angie ni förstår precis vad jag menar! men lilla jag kan ju aldrig låta bli. alltför nyfiken, och det förstör bara mer för mig. och jag fattar inte änns varför jag blir damp för? jag har ingen anledning till det. men hoppas på att det är för att jag är sjukt trött. älskling kommer ut senare och då vill jag att mitt damp ska ha gått bort, känns så elakt annars att vara så irriterad osv. men jag ska slänga mig in i duschen nu och sen ska jag byta säng kläder! sen ska jag slå ihjäl nån :) Pusshejfuckyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0