you and me

imorse vakna jag och mådde piss eftersom jag drack öl igår och jag tål det verkligen inte, så det var fan sista gången det vart öl för mig spelar ingen roll om jag försöker lära mig att dricka det:P haha, men iaf träffa molle mus vid halv 2 och vi tog en fika fast jag drack cola som räddade min dag. sen efter en timme kom våra pojkar och även kokko så vi tog oss en sallad:)  sen drog vi hem och fixa lite saker sen vidare till västerås med kokkos mamma, emil skulle lämna in sin mobil. sen nu ikväll vart det film och mys, en väldigt trevlig dag! :) imorn blir det att träffa min göte brud frida som är och hälsar på, väääldigt trevligt! :)  sen ska jag och micael hem till pappa på fika:) nej  nu ska jag fixa lite med våra nya produkter sen blir det sängen med baby! PUSS


Jag och molle :) <3



Jag och den galna göteborskan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0