SÖMNPROBLEM

klockan är 03.50 och jag är inte änns nära trött, har t.o.m tvättat och hängt upp den. jag och älskling kolla ett avsnitt OTH sen sov han, den sötnosen. så söt när han sover! :)  var nyss ut och hämta tidningen och tog en cigg. förhoppningsvis så ska det vara den sista sen ska jag sova men jag har vänt om helt, och jag som trodde jag skulle vara trött för jag gick upp ganska tidigt idag:P  Idag är det då 18juli och det är min lillasyster Matilda's födelsedag, grattis snoffsan på 10års dagen:)  lite kul att alla mina syskon fyller den 18:e jag med dessutom fattar inte hur pappa lyckades :'D men men, nu MÅSTE jag sova. så nu ska jag lägga ner datan på golvet och krypa ner under täcket där älskling ligger:) PUSS

matilda :)   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0